سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خریدار نهایی دستگیره و قفل درب

 

به دنبال دستگیره یا قفل درب جدید هستید؟ قبل از اینکه خودتان را در دستگیره‌ای که مناسب نیست قفل کنید، چند نکته ضروری وجود دارد که باید با آنها کنار بیایید. خانه آرا با بیش از 20 سال تجربه در کمک به سازندگان و تعمیرکاران خانه در انتخاب بهترین لوازم جانبی برای پروژه های خود، چهار نکته کلیدی دارد   .


1- اصول اولیه را درک کنید

قبل از ورود به فروشگاه یا کلیک کردن روی یک سبد خرید آنلاین، نفس عمیقی بکشید. باید در نظر بگیرید:

عملکرد: آیا باید بتوانید در را قفل کنید؟

درهای جلو و عقب باید دارای دستگیره در ورودی با کلید باشد. برای درهای داخلی که نیاز به قفل دارند، از یک مجموعه حریم خصوصی با یک دکمه یا عملکرد قفل قطعه چرخشی استفاده کنید. اگر نیازی به قفل نیست، یک ست پاساژ یا "مجموعه ساختگی" را در مناطقی مانند راهروها و کمدهای کتانی امتحان کنید.

برای خرید دستگیره در چوبی بر روی لینک کلیک نمائید.

دستگیره در مقابل اهرم

هر دو مزیت دارند. اگر مهارت و قدرت مشکل است، اهرم ها به چنگ زدن کمتری نسبت به دستگیره ها نیاز دارند. در غیر این صورت می تواند به استایل شخصی و ظاهری که ترجیح می دهید برگردد.

دست دادن

دست دادن درب روشی است که درب معمولاً به سمت بیرون یا داخل می چرخد. در نظر گرفتن این امر حیاتی است. اگر ابتدا بررسی نکنید، ممکن است قفل را در سمت اشتباه در یا اهرم های وارونه قرار دهید.

برای اکثر برنامه های مسکونی (از تامین کنندگان استرالیایی)، تصاویر زیر به شما کمک می کند تا الزامات تحویل خود را تعیین کنید.

برای خرید دستگیره کابینت بر روی لینک کلیک نمائید.

2. اندازه گیری کنید

اندازه گیری عناصر اصلی درب قبل از خرید دستگیره مهم است. اساسی ترین عناصر عبارتند از:

بک ست

این فاصله از مرکز دستگیره در تا لبه در است. گزینه های استاندارد در استرالیا 45 میلی متر یا 60 میلی متر هستند، اما برخی از سخت افزارهای درب دارای نسخه های قابل تنظیم هستند.

سوراخ متقاطع

سوراخ متقاطع سوراخی است که از یک طرف به طرف دیگر از در می گذرد. این جایی است که دستگیره در نصب می شود. اندازه گیری های استاندارد عبارتند از: سوراخ سوراخ 2 1/8 اینچی و سوراخ متقاطع 1 اینچی. اگر درهای شما ابعاد متفاوتی دارند، بهتر است با یک متخصص درب مانند Keeler Hardware صحبت کنید.

ضخامت درب

ضخامت درب ها متفاوت است و طرح های بیرونی معمولاً ضخیم تر از داخل هستند. محدوده استاندارد 1 3/8 اینچ - 1 3/4 اینچ (35mm - 45mm) است.

علاوه بر این، برخی از دستگیره ها با اندازه گیری های مختلف بهتر عمل می کنند. وقت گذاشتن برای مشخص کردن مشخصات در دراز مدت باعث صرفه جویی در انرژی و پول شما می شود.

برای خرید دستگیره پنجره چوبی بر روی لینک کلیک نمائید.

3. سبک خود را انتخاب کنید

کروم، اکریلیک یا فولاد؟ در محدوده ما، ما تعدادی گزینه برای معماری درب، طراحی برای هر سلیقه و بودجه داریم.

برای داشتن طعمی معاصر، مجموعه‌های جدید Zanda وNidus را در طیف گسترده‌ای از مواد و طرح‌ها در نظر بگیرید. خطوط براق و روکش‌های خیره‌کننده، از ساتن تا مشکی مات، درب‌های شما را حالت می‌دهد و رنگ را برای هر اتاق یا ورودی جلویی ایجاد می‌کند.

Tradco در طراحی کلاسیک، مانند آهن فرفورژه Twist Pull یا برنج جلا ادواردین تخصص دارد. با گزینه های زیادی که در اختیار دارید، می توانید در سراسر خانه خود ترکیب و هماهنگ کنید یا برای ایجاد یکپارچگی ظاهری یکدست داشته باشید.

4- با یک متخصص مشورت کنید

بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید به درها وجود دارد. برای باز کردن احتمالات، با متخصصان خانه آرا تماس بگیرید. ما همیشه از ارائه مشاوره و راهنمایی قابل اعتماد به شما خوشحالیم.

 

منبع: https://www.keelerhardware.com.au